آتشخانه ی بهشت

آیا بر انسان دورانی گذشت که قابل ذکر نباشد ؟

آتشخانه ی بهشت

آیا بر انسان دورانی گذشت که قابل ذکر نباشد ؟

گ مثل گ** گیجه

چیز زیادی هم از آخرین پست نمیگذره ولی عجیب اینکه پنیر و سیانید پتاسیم و نیترو گلیسیرین هم هیچ کدوم نمیتونن کمک کنن اونی که میتونه هم ابا داره ازینکه بدون جنبیدن من کاری واسم بکنه منم چون هنوز نمیدونم اینجوری واسم بهتره یا اونجوری بر اینرسی و اونیکی که نمیدونم چی بود فکر کنم نیروی آستانه ی حرکت بود غلبه میکنم ولی بازم موکولش میکنم به هر وقت پا بده البته معضل والف هم مزید بر علته.

حالا تو این هاگیر واگیر دل مشغولی به نت هم شده راه گریز ! مسخره ترین گرفتاری ممکن همین بود.البته خوب من هم شخصیتم مسخره تر ازین حرفاست که بخوام واسه هر کاری دلیل داشته باشم ولی اگه راه داشته بدونم که بد نیست...هست ؟

پس اگه راه داره یکی به من بگه چه استفاده های مفیدی از چت و وبلاگ نوشتن و خوندن میشه کرد.

چند شب پیش تو آی آر سی سایت بدهی بودم که بحثی در گرفت مبنی بر اینکه اومدن به آی آر سی واسه ی  ٪ ۹۹ کاربرها کاری عبث و بیهوده است و تفریح و خستگی در کردن و اینا هم همش بهونه است و یه کاربر ۹ ساله ی اونجا میگفت تازه بعد از ۷ سال فهمیده باید چی کار کنه ! (ولی نگفت چی فهمیده) کل کل کردن و سر کار گذاشتن یه نفر علاف تر و چشم درد و ... از جمله ی دستاوردهای یه نفر آدم بی هدفه که ساعتی ۵۰۰ تومن خرج میکنه ! حالا پولش هم گیریم که به درک وقت و انرژی زیادی رو تلف میکنه.

خیلی کارت درست باشه یه بحث فلسفی راه میفته و یکی دو تا حرف مفت و به درد نخور هم با همه ی امواج منفیش می یاد و میره تو مخت و بسته به اینکه چقدر لا ابالی بودن یا نبودن یه مدتی تبدیل میشی به یه چیز دیگه.

و البته من با کسی کاری ندارم و همه ی این اسامی که در ادامه میخونید رو از خودم بهتر میدونم که باز یه دلیلی هر چند بیخود واسه ی این کارشون پیدا کردم ولی خودم فکر میکنم نکنه من میخوام همه ی اون چیزایی که نیستم رو تو دنیای مجازی داشته باشم و خلاصه یه جور خود ارضایی مذبوحانه راه انداختم و ... اما اگه اینطوری باشه که واقعا موجود بد بختی هستم نه به خاطر نفس عمل بلکه به این دلیل که این علیرضایی که اینجا درست کردم به لعنت خدا هم نمی ارزه. تازه کسی که اینجوری برخورد کنه آدم صادقی نیست و عقده ایه و تو سری خوردست و ... ولی آیا من که یک عارف واصل و دلسوخته و شیر بیشه ی تحقیق هستم اینجا چی کار دارم ؟

همین یاهوی خودمون جدای از تبلیغات و شاپینگ (این ترم زبان تخصصی داشتم ) و ... از فروش آمار موتوسرچش کلی درآمد داره ! یعنی اینکه میتونه اطلاعاتی رو از کل دنیا از کل یه قاره و ... در اختیار بذاره و باز همین مطلب یعنی اینکه میتونه اطلاعات اینور دنیا رو بفروشه به اونور دنیا .کسانی هم که مشتری این آمار و اطلاعات هستن همه چی دارن به غیر از وبلاگ ! حالا پیدا کنید استفاده ی درست از چت و وبلاگ.

آیا وبلاگ به من انگیزه میده ؟ آیا وبلاگ به من جهت میده ؟ آیا وبلاگ روابط منو گسترش میده ؟

از خادم الرضا شروع میکنیم چون اول همه سر و کله ی ایشون پیدا میشه ! سلام...حالا که ادعای جد و جهد داری مبنی بر اینکه پست پر محتوا بذاری و ... آخرش که چی ؟ بعدش چه احساسی داری ؟ اینا میره جزو رزومت ؟ نخ سوزن که یه پست عقیدتی بذاری و فکر کنی چه آدم فهمیده ای در دین هستی و ...

یه دسته ی دیگه هم کسانی هستن که اومدن به خیال خودشون سفر خلق در خلق و مبلغ روش فکریشون هستن مثل همین عمو توحید خودمون(حتی به خودش زحمت نمیده الان بگه من اینجوری فکر نمیکنم و سفر خلق در خلق کدومه و نهایتا یه گل میذاره میره...)که بگو ببینم اگه خدا خودش هدایت میکنه این وبلاگ واسه چیته ؟ اگه مبلغ هم باید باشه پس چرا هیچی رو تا نگم نمیگی و همه چیزو خودم باید پیدا کنم ؟

وبلاگ آموزشی چگونه یک پسر موفق باشیم هم تو همین مایه هاست و همه چیز ازون فیلم راز که تلویزیون پخش کرد شروع شد...من نمیفهمم فرق اینجور اعتماد به نفسهای کاذب که باعث و بانیش همین نت وورکهای مارکتینگ بودن به چه دردی میخوره ؟ اصلا نمیشه که همه موفق باشن...همیشه یه سری بقیه رو پله کردن رفتن بالا...هر جا پیروز هست شکست خورده هم ناگزیر هست ... که موفقیت اونم تو این دوره زمونه بدون پشت هم اندازی ذاتا امکان داره ولی وقوعا نه.

در مورد وبلاگهای عشقی هم محض عوض شدن ذائقمون باید بگم طرف میاد چهار خط شعر میذاره و بعدش پونصد نفر میان کامنت میذارن که به به روحمون تازه شد.

اگرم کسی اعتقاد داره که من اهدافم رو مینویسم و نمیدونم باید بنویسم تا تخلیه بشم و افکارم رو روی کاغذ میارم و ثبت و ضبط میکنم هم مگه کامپیوترش نت پد نداره ؟

پ ن ۱ : کلا هر چی دل مشغولی بیاره مفت نمی ارزه.

 پ ن ۲ : بله ! همشو خودم گفتم لطفا سوال نفرمایید.

پ ن ۳ : خطاهای نحوی و معنایی عمدیه اینم سوال نفرمایید.

پ ن ۴ : جنبه داشته باشین مخصوصا سومیه...اون سری قهر کرده بود میگفت من دیگه اینجا نمیام گفتم شاید دوست نداشته باشی لینک ندادم به وبلاگت.

نظرات 39 + ارسال نظر
سارا یکشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:04 ق.ظ http://www.banooyesokut.persianblog.ir/

آدما وبلاگ درست میکنن که آدمای دیگه بیان حرفای اونا رو بخونن - وبلاگ یعنی داد و بیداد راه انداختن - یعنی که منم هستمااااااا - ایناهاشم - من اینم - منو ببینین - همه اش مسخره بازی های همین دنیای مجازیه ...

خادم الرضا علیه السلام یکشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:32 ق.ظ http://ala.mihanblog.com

سلام
جدا از نقدی که به بنده کردید خوشم اومد از پستتون ، شاید اولین پست شماست که خوب به دلم نشسته!
همونطور که من در پست مربوط به توضیح گوگل ریدر یعنی اینجا
http://ala.mihanblog.com/Post-17.ASPX
گفته شده خیلی ها معتقدند وبلاگنویسی یه امر شخصیه و به کسی چه که من کی میخوام چی بنویسم! حتی شما دوست گرامی :D

اما بنده!
مطالبی رو میخواستم یادداشت کنم برا خودم ، گفتم خوبه این یادداشتها رو بزارم رو نت شاید کسی هم بدردش خورد لذا این بلاگو باز کردم :

http://onvanebasri.mihanblog.com

بعد از مدتی توبه کردم! و خاله جان گفت چیزی خواستی بیا بنویس تو آلاء!

حالاش هم بیشتر حدیث نفسه تا موعظه و ...

******************************************

اما چیزی که خوشم اومد نقد بر عدم توجه برخی به گذران عمر در نت هست ، اون هم با استفاده غیر علمی از نت و البته بی هدف.

*****************************************

اینکه خطاب به بنده گفتی چه هدفی داری باید عرض کنم که
همین که در یه عده امثال شما سر سوزن تدبری ایجاد کنه خوبه! حداقل فایدش اینه که آدم با دیدن شما به خودش افتخار میکنه! و از دیدن برخی بلاگهای دیگه ادب یاد میگیره (مثل لقمان البته)

اما اینکه میره جزو رزومه ام یا نه باید بگم که آره! رزومه ما رو کراما کاتبین مینویسن که تو سوره ق داریم : ما یلفظ من قول الا و لدیه رقیب عتید

دقت کنید که گاهی نگفتن حق جرمه و نزدن همون پستهای پرمحتوا که شما میگین جرم بزرگیه البته با توجه به وسعم.

از تیکه هایی هم که به توحید و عشقی انداختی متشکر!

۱.عشق من توحید !!! 0_o
|

۲.اون سومی رو اشتباه گرفتی مودب ...اونی که شما گفتی استاده و من با اینکه به یادش بودم اصلا جسارت نکردم و اسمی ازش نبردم با اینکه مدتها تو وبلاگش پلاس بودم...توحیدم استاده ها البته !!! به اون بلاگهای دیگه یه کم بیشتر سر بزن.
۳.وقتی مردی بهت میگن چی پر محتوا بوده چی نبوده !!!

علیرضا یکشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:05 ب.ظ http://hafti-hafti.blogsky.com

دوستان !
من خیلی بی ادبم ؟

غریبه یکشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:06 ب.ظ

ممکن وبلاگ برای بعضیا یه اعتماد به نفس کاذب باشه یا به قول اون بنده خدا ابراز وجود و های و هوی ولی میشه یه جور تمرین برای نویسندگی باشه یا یه جا برای نشر افکار یا به قول این طایفه روانشناس راهی برای پرورش خلاقیت یا هزار چیز دیگه. ولی اگه از نظر شما هدف بیهوده ای پشت سرشه یا قیل و قال بیخوده خوب ننویس. مگه مجبورت کردن. اعتیاد هم که دلیل خوبی نیست. گوییم که همه آدما نیاز به ابراز وجود دارن. مثل همون بنده خدایی که میگه منم هستم...

توحید یکشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:40 ب.ظ

[گل]

الهام دوشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:02 ب.ظ http://sofalin.blogsky.com

سلام
پست بسیار با محتواست پس تا دقیق نخوانم نظر نمی دهم
آمدم برای پاسخ سوالای جناب برادر:

علت نام قدغن: بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی خیلی چیزها قدغن شده که قلیان یکی از آنهاست
دیگر این عناصر مستهجن پوشیدن چکمه های بلند است که در عکس میبینید. بنابراین قدغن شده

کلا من قدغن تو قدغن....



د

توجه خوانندگان رو به اون د اون گوشه جلب میکنم.
در ضمن من برعکس فکر میکنم این پست گ مثل گ**گیجه رو یه آدم بیمار گذاشته و اصلا با محتوا نیست.
فکر کنم منو هک کردن ٬میان پست میذارن.

دکتر داود بیات دوشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:52 ب.ظ http://davoodb.blogfa.com

با سلام
ضمن تشکر و سپاس از شما
نکات ارزشمندی رو مطرح کردین با قسمتی شون موافقم ولی فقط یه سوال اگه وب هم نباشه چطوری با هم ارتباط پیدا کنیم پیش از وب نه شما از کارهای بقیه خبردار می شدین نه بقیه از کارهای شما یه تعدادی با مجلات کار می کنن ولی سالهای فبل نتیجه شو دیدم و دیدین خیلی از مطالب یا سفارشی چاپ میشن یا ارزش چاپ ندارن گیرم که همه چی هم درست باشه این همه مطالب و قدرت نشر کم جوابگو نیست در کل خیلی از وقت ها با چت و ...هدر میره که اگه خودمون بخوایم میتونیم از وب و اینتر نت اسفاده های با ارزشی داشته باشیم مونده که خود فرد چی بخواد و چطور فکر کنه گاهی تفریح هم بد نیست ولی کشتن وقت جرمه و قتل عمد محسوب میشه یه چیزی هم بیشتر !!!
موفق باشین و همیشه مستدام
با یه کار از گذشته و یه پیشنهاد( البته تکراری)
منتظر شمام و نظرات ارزشمند شما
به روز شدین مطلع که می فرمایین ؟

سلام آقای دکتر
موقع نوشتن پست به یاد وبلاگ شما هم بودم و میخواستم شما رو مثال بزنم که جزو معدود اشخاصی هستین که میدونن از وبلاگشون چی میخوان و یه جورایی هم پوچی این روزهای خودم موثر بود تو نوشتن بعضی قسمتها که هر چقدر هم که یکی خوب بنویسه بازم اونی نیست که باید باشه ... همون صلاح کار کجا و من خراب کجا

سارا خانم دوشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:59 ب.ظ

سلام رفیق
اخیش
شدی همون رفیق قدیمی
این قالب خیلی به نوشته هات میاد
-----------------
شاید یک روز کتابی خریدی
که خاطرات زندگی من سرگذشت شخصیت اصلی داستان
چون دارم مینویسم
اگر از قبل با وب اشنا بودی و از اول خونده بودی
قبل از فیلتر شدن شماره ۱
و یا قبلتر از اون
داستان پدربزرگ و پدرم رو هم میخوندی
و میفهمیدی سریالش کم کم
۴۰۰ قسمتی میشه
خوش باشی رفیق

الهام دوشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 04:09 ب.ظ http://piadehdarbaran.blogfa.com

سلام
اونوقت آخه اینا چیه که میذاری تو وبلاگت
البته خودت گفتی جدی نگیرم

شوریده دوشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 05:54 ب.ظ http://faghat-khodam.blogsky.com

سلام بر دوست گرامی

ولاگ من به روز شده است

منتظر حضور سز شما هستم

موفق باشید......شوریده

شوریده دوشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:45 ب.ظ http://fagat-khoam.blogsky.com

سلام

به خدا هر چی زور زدم دیدم نمیشه:(
من لیاقت این رو ندارم برای اهل بیت شعر بگم......

شرمنده عزیز

موفق باشید.....شوریده

الهام دوشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:30 ب.ظ http://sofalin

:))

اون د واقعا جالب بود البته کار من که نبود شاید هک شدم...
دی:

ا؟پست با محتوا نیست؟پس نخونمش
دیدم اولش شیمی رفتی جلو گفتم حتما یه خبرایی هست

سارا خانم چهارشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 06:09 ب.ظ

سلام رفیق
یم سری به من بزن
و نظرتو بذار
و اگر خواستی عمومیش نمیکنم

سارا خانم جمعه 19 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 04:08 ب.ظ

سلام رفیق
وبی که گفتی رو سر زدم
و باید بگم احتیاج دارم چژندین ساعت بخونم و درک کنم
من برام استفاده ازین کلمات و این علم سخته
شاید چون من ادم نناز نازی هستم که تحمل درست فکر کردن رو ندارم
ولی ........
خوشم اومد
تو ادم عجیبی هستی
یک ایده الیست
این برام جالبه که حتی سعی در تظاهر کردن هم نمیکنی
این خوشحالم کرد
ممنون

الهام شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:08 ق.ظ http://sofalin.blogsky.com

دوباره اومدم

راستش نمی دونم چی بگم چون بعضی حرفاتو قبول دارم بعضیارم نمی تونم توجیه کنم
اما خوب یه جورایی مشغولم کرد.اینکه نوشتن وبلاگها چه هدفی و میتونه دنبال کنه برای من خیلی خوب بوده
میدونی گاهی اوقات که در خودم فرو رفته ام و از حل مسائل وا می مونم اونارو می نویسم تا نظر بقیه رو هم بدونم.
اونوقته که می تونم احساس کنم هستند افرادی مشابه خودم و هم هستند افرادی که انگار تو این دنیا نیستندو یه جورایی سرخوشند.و بعضی ها هم مشکلی ندارند!!!
اونوقت با خودم دو دوتا چهارتا میکنم و سعی می کنم بپذیرم کجا قرار دارم و چی کار میکنم و چه کار باید انجام دهم.
به هر حال مطلب خوبی بود ...

فکر کنم تو بخش تنظیمات نظر دهی وبلاگ قشنگ شما (اون ساعته رو تازه گذاشتین ؟)یه چیزی غیر فعاله که نمیذاره یکی واسه یه پست بیشتر از چند تا کامنت بذاره اگه عمدی تو کار نیست اونو دیزبل کنید ... من میخوام دوباره نظر بدم :-)

del شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:55 ب.ظ

سلام و درود بر علیرضا خان عزیز، وضعیتی که شما در آن قرار داری امر منحصر به فردی نیست و مرحله ای است که انشاء الله از آن عبور می کنی. در نا امیدی - بسی امید است پایان شب سیه سفید است. اینکه در جستجوی حقیقت و در جستجوی معنا هستی و احساس درد می کنی نشانه بسیار خوبی است. بی دردی نشانه بدی است. طبیب عشق مسیحا دم است و مشفق لیک چو درد در تو نبیند که را دوا بکند. الحمد لله تو که بیدرد نیستی.درد طلب حقیقت در توست.

حرفای عزیزایی مثل شما همیشه واسه من امیدوار کننده بوده ... وای از آن روز که پرده بر افتد.

بازنده ترین یکشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:31 ق.ظ http://www.navader.blogfa.com

سلام.همیشه مایهء خیر بودید و بعد از این هم انشاالله.مطلب جالبیست و یه سوژهء روز جهت تحقیق!!!.
واقعا که دنیای عجیبیست:فکرشوبکنید اگه۳۰ سال پیش میگفتید که روزی باشه از منزل با هزاران نفر ارتباط ن.شتاری و... داشته باشید!!!...
و بسیار پیشرفته تر از این هم خواهد شد ،مهم این است که در هر برهه ای استفادهء بهینه و هدفدار بشه.حتی اگه تفریح هم باشه هر باز دهها کلمه و جمله و عبارت ادبی و... که هر کدوم حاصل یک فکره بدست میاد و این خود خیلی ارزش داره.
آقا بی ادب که نیستی ولی خدا وکیلی خیلی گستاخی و...،من خیلی امیدوارم که حتما به یه جاهای عالی (هم در آدم شدن و هم در علم و شغل و...)خواهی رسید.
ایام بکام و دلتان نورانی.دارید برشته میشید!!!! تو آتیشدونتون.اگه واصل شدید،ما رو هم یاد کنید.یا حق

شوریده یکشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:30 ب.ظ http://faghat-khodam.blogsky.com

سلام

شاید ان روز که سهراب نوشت تا شقایق هست زندگی باید کرد خبر از دل پر درد گل یاس نداشت مهم این است چه شقایق باشی چه گل پیچک و یاس زندگی اجبار است

خیلی وقته شما را زیارت نکرده ایم

نکند از ما دلخور هستی ای دوست!!!؟؟

منتظر حضور سبز شما هستم

موفق باشید......شوریده

دکتر داود بیات یکشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:38 ب.ظ http://davoodb.blogfa.com

با سلام
علیرضا جان از این همه بزرگواری شما شرمنده میشم
اما درمورد مطالبتون من هیچ وقت تعارف نمی کنم جدا مطالبتون ارزشمنده و لذت می برم و این همه دقت نظر قابل تحسینه
در مورد شعر :زمانیکه صیونیست ها جنوب لبنان رو در همون سال سرایش شعر وحشیانه بمبارون می کرد ن از عرب های خوش غیرت منطقه آخ هم در نیومد یکی از این همه مسلمان یه اعتراض درست و حسابی نکرد ولی اگه دوتا یهودی اسیر بشن تمام دنیا به صدا در میاد
مقدسات و اماکن زیارتی و حرم ائمه بمب گذاری میشه حرم امام حسن َ(َع) حرم امام حسین و ...بازهم هیچ مسلمونا هر روز تو بغداد و افغانستان و ...کشته میشن به ناموسشون تجاوز میشه و ....باز هم هیچ
بیشترین جمعیت دنیا با بیشترین ذخایر مال مسلموناست و
اقتدار و ....دست کیه ؟دست مسیحیا ؟
غیر مستقیم دست صهیونیسته که تثلیث (مسیحیت ) هم الان بازیچه ی اون شده که حداقل جمعیت رو دارن
فریاد وامصیبتا داره یا نداره ؟

دکتر داود بیات یکشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:41 ب.ظ http://davoodb.blogfa.com

در مورد کتاب ها هم از پست بعدی انشاالله شروع میکنم و این همه محبتتون رو جدا نمیدونم چه جوری جبران کنم
ولی در دل دوست به هر حیله رهی باید کرد به هر طریقی که خودتون صلاح می دونین اقدام بشه مفیده غرض اینه که جامعه ادبی اول خودش باید مایه بذاره و از خودشون دفاع کردن رو متداول کنن تا بعدا به سایر سطوح جامعه هم برسه که با این همه بزرگواری شما جدا دلگرمی و قوت قلب زیادی به دادین جدا سپاسگزارم

سارا خانم دوشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 04:09 ب.ظ

خبری نیست ازت رفیق
نکنه رفتی راهپیمائی اونجا خوابت برده
یالا بیا

شوریده چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:05 ق.ظ http://www.faghat-khodam.blogsky.com

سلام

این بار دو شعر را در وبلاگ گذاشته ایم

من کدام وال شما را پاسخ نداده ام؟؟!!

منتظر اپ های زیبای شما هستم

موفق باشید....شوریده

الهام چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:52 ق.ظ http://sofalin.blogsky.com

از تعریف که ممنون
هیچ عمدی در کار نبود...
فرمایش شما انجام شد...

سارا خانم چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:11 ب.ظ

سلام رفیق
متاسفم
نمیخواستم کسی رو اذیت کنم
نوشتن برای من اعتیاد
خود اعتیاد
اگر تو اینتر نباشه
روی کاغذ
روی اون نباشه
کناره های یک مجله
روزنامه
حتی یکبار روی مقوای قوطی کفش داشتم مینوشتم
نمیدونم
شاید ضرر هم داشته باشه
ولی ارومم میکنه

توحید چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 04:33 ب.ظ

سلام.چطوری پسر.ممنون از گل ات. توخودت گلی.شاید هم خودت بودی .آره درستش همینه

شوریده چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 04:58 ب.ظ http://faghat-khodam.blogsky.com

سلام

والا اون عکسها رو که از عضی از سایت ها می گیریم

توی موتور سایت گوگل سرچ کنید عکسهای عاشقانه

در مورد ان سایت رفتیم و نظر هم دادیم و کسی جوابی نداد

این مطلب شما را هم خواندیم....درست است و گرایش ه اشعار و شعر خوانی و شعر نوشتن کاهش پیدا کرده است
و کسی هم سراغ مطالعه این گونه کتاب ها نمی رود

بگذریم

موفق و پایدار باشید.......شوریده

محقق پنج‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:51 ق.ظ http://nujomi.persianblog.ir

سلام بر شما دوست عزیز و بزرگوار تاخیر حضورم رو بپذیرید
وبلاگ زیبا و با محتوایی دارید.
من درخواست شما رو متوجه نشدم که آیا منظورتون موزیک متنم هست یا چیز دیگه. با کمال میل در خدمتتان هستم.
موفق و موید باشید.


سارا خانم پنج‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:15 ب.ظ

سلام رفیق
چرا نظر دهی پست جدید رو بستی
ممنون که این سایت رو معرفی کردی
دارم میخونمش
روز عشق هم مبارک

[ بدون نام ] جمعه 26 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:38 ب.ظ

بسم الله العلی اعلا.سلام همسفر،ایامتون پر از خیر و شادی باد.انشاالله روز بروز همتتون در داشتن یه زندگی منظم و دقیق و پر از روح ایمان و تقوا بیش و بیشتر باد و توفیق رفیقتون.این یک پیام احوالپرسی و عرض ارادت است.حتما که اولین احوالپرسی امروز جمعه رو با امام زمانمون داریم:بوقت ادای نماز صبح!
هر از گاهی چند دقیقه خلوت با خود و فکر کردن در آغاز و انجام خودمون،تفکر در از دست داده هامون و بدست آورده هامون ،فکر در قبل از تولدمون و بعد از مرگمون،دقت در نعمتهای موجود دور و برمون،...در درستتر کردن مسیرمون بسیار موثره!!!
تلنگر این پیام: یه لحظه رو صورت نزدیکانتون(بابا و مامان .فرزند.همسر و...)زوم کنید،یه لحظه تصور کنید این قیافه’ محبوب به سکون و سکوت و رکود بیافته!!!....راستی که همین لحظه دیدن خنده و شنیدن صحبت و...اونا چه نعمتیه.همین لحظه باید آدم باشیم و درست کردار،برا یه لحظه دیگه هیچ تضمینی نیست!!!
یارو هی دعا میکرد:خدایا منو نیامرز!!!.گفتن این چه دعائیه و بالاخره پس از کلی اصرار گفت:داشتم شکسته نفسی میکردم!!!.[تعجب][لبخند][نیشخند]
میلاد امام موسی (ع) مبارک باد.هر روزتون بهتر از دیروز باد.محتاج دعای خیرتون،بازنده ترین.مطالبتون رو میخونم و بعضی وقتا فرصت نظر دادن رو دارم.یا حق
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهمwww.navader.blogfa.com
هزار تا مثل من آفریدنش با یکی مثل تو مشکل و هنرمندانه نبوده!!!،حیلی ...ائی.عمرت زیاد باد.

روزنوشتهای یک کارگردان- بشیر آزادپ جمعه 26 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:36 ب.ظ http://hozefiroze.blogfa.com/

موفق باشید.

شوریده شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:19 ب.ظ http://ghah-ghahe.blogfa.com

سلام بر رفیق شفیق خودمان

وبلاگ طنز این جناب راه اندازی شد

منتظر حضور سبز شما هستم

موفق باشید.......شوریده

شوریده یکشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:35 ب.ظ http://ghah-ghahe.blogfa.com

سلام
وبلاگ جدید ما به روز شد

موفق باشید......شوریده

سارا خانم چهارشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:57 ب.ظ

این یعنی چی تعطیل
چند وقتی نیومدم
انگاری رفیقا رو یادت رفته
چه خبره اینجا

آستیگمات سه‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:12 ق.ظ

سلام آقای علیرضا. پست بعدی شما و آن آخریش که بوی دلتنگی و خداحافظی می ده، جای نظردهی نداشت. امروز ۲۸ اسفند است و فقط خواستم آمدن بهار را به شما و جوانی تان شادباش بگویم. برایتان آرزوی سلامتی و موفقیت و ذهنی فعال تر و روحیه ای شاداب تر و جوانی سرزنده تر آرزو می کنم. سال نو مبارک و قدر جوونی و فکرای قشنگتون رو بدونید.

امیر پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:03 ب.ظ

هلالی را دعوت کنید هلالی وبهمنی

علی پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:04 ب.ظ

هلالی هلالی هلالی برای مداحی هلالی را بیارد

رضا پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:08 ب.ظ

برای سال 90 هلالی رادعوت کنید مداحی بخواند 3 و 4بار هیعت را میترکاند 90

رضا پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:10 ب.ظ

لطفا جواب من را فردا بدهید منظرم

اکبر پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:12 ب.ظ

هلالی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد